A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2008. október 13., hétfő

A szertefoszlott álom - 3G-s LG Prada

Van abban valami romantikus, amikor két fiúnak is azonnal én jutok az eszébe egy műszaki cikkről szóló sajtóközleményről.

Tegnap reggel ketten is felhívták a figyelmemet arra, hogy megérkezett a hivatalos bejelentés: decembertől kapható a HSDPA-s Prada II. Örvendetes, hogy a két fiatalember így figyelt és megjegyezték, hogy a két héttel ezelőtti "neked bármit" felkiáltásukra 3G-s Pradát kértem. A Prada ugyanis annak idején nagyon megfogott, egyedül az adatkommunikációs lehetőségek (hiánya) miatt mondtam azt, hogy nem kéne.

Nekem mégis csalódás a Prada II, ezt már akkor megállapítottam, mikor Balage írt róla. Érdekes, hogy cikkíró barátunk pont hibajavításként értékeli a szétcsúsztatható billentyűzetet, számomra pedig pont ettől vesztette el az egyszerűen elegáns, minimál stílusát. Ugyanúgy, ahogy a Viewty is fényévekre van a Pradától a matt szín és az apró formai változtatások, lekerekítések, na meg a hatalmas optika miatt.



Szóval most újra keresem az Igazi Telót. (Persze meggyőzhető vagyok, lehet, hogy életben nem fog olyan idegenül hatni, de azért nagy reményeket nem fűzök hozzá.)

Magáról a telefonról annyit (már ha érdekel valakit lehúzós soraim után), hogy a HSDPA és a QWERTY billentyűzet mellett újdonság még a wi-fi és a 2.1-es Bluetooth, és 5 megapixeles a kamerája. Bővebb infó a Nonstop Mobilon.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

LG KS20 és minden gondod megoldótott! :)

scullly írta...

köszönöm a tippet!

majdnem, majdnem!

de ott meg a kör alakú középső gomb nem illik a képbe szerintem. (tudom, nehéz a nőkkel :))

Névtelen írta...

Hát hallod, soraid olvasva már nem is kell :-))
Meg fogom találni a Neked való kütyüt ne félj! :-)

dose írta...

Nekem tetszene, ha fekete lenne a billentyűzete, világító betűkkel. A fektetett elrendezés teljesen oké.