A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2007. november 19., hétfő

Formában voltam*

A múlt héten a Forma dizájnboltban jártam, és egy mobiltartó bigyót sikerült beszereznem jól.

A leírás szerint ezzel egy rendkívül bosszantó problémát lehet kiküszöbölni, miszerint "a töltés közben a földön kallódó telefont nehéz megkeresni, és közben esetleg még a tekergőző töltőzsinórba is beleakadunk." Nálam más jellegű kínokat old meg a kis cucc. A szerkesztőségben ugyanis a hátam mögött van a konnektor, így, ha töltök egy telefont, a földre kell raknom. Pakolhatom magam mellé az asztalra is, ám ilyenkor szoktam rendkívül szánalmas módon belegabalyodni a zsinórba. Ezért döntöttem úgy, hogy ez nekem KELL. Egyelőre még nem sikerült letesztelni, de arra már így is rájöttem, hogy nincs értelme a képen látható módon feltekerni a tartóra a töltő madzagját. Ha hívnának ugyanis, akkor vagy mókásan be kell térdelni a telefon mellé, vagy le kell venni a töltőről.

A boltban egy csomó más vicces dolgot láttam, és a röntgenkép-mintás táskát azonnal fel is írtam a karácsonyi wishlistre. Külföldi honlapokon már láttam, de nem is gondoltam volna, hogy itthon is van hasonló. Kár, hogy akkor még nem volt ilyesmi, amikor anno osztyálkirándulásra mentünk a Parlamentbe, biztos sikeres lettem volna vele. Persze azért most is jól jönne. ;)


*"Év legrosszabb szóvicce"-nevezésre felterjesztve, minden bizonnyal még sosem sütötték el ezt az igen mélyröptű poént a bolttal kapcsolatban

2 megjegyzés:

dose írta...

vicces lenne, ha egy vibrátor röntgenképe is felkerült volna az oldalára. Igazából lenne egy csomó jó ötletem erre a témára, de inkább nem fárasztlak.. Lehet, hogy megtervezem magamnak inkább (bár, azon nem lesz vibrátor, mert a végén még rámmozdulnának Zed-ék) ;))

scullly írta...

:DDD
fárassz csak, érdekel, te mit tennél rá!

amúgy vibrátorosat szerintem nem hordanék...